joi, 17 aprilie 2008

Penisuri - mici, mari, drepte, curbe

Penisuri - mici, mari, drepte, curbe

Penisurile sunt de diferite forme si dimensiuni, unele circumcise, altele nu, unele lungi si unele scurte, unele curbate, altele drepte, unele indreptate in sus cand sunt in erectie, altele in jos. Dar toate contin un tesut special, care se umple cu sange atunci cand barbatui este stimulat sexual si care cauzeaza intarirea si marirea penisului. Dimensiunea penisului, fie ca este moale sau tare, variaza considerabil intre indivizi si intre barbatii de rase diferite. Dar cand este vorba despre sex, nu lungimea sau grosimea conteaza asa de mult, cat ce fel de persoana este proprietarul penisului si ce fel de relatie au persoanele care fac sex.




  • Draga dr. X - Care este marimea medie a unui penis? Ingrijorat, varsta 13 ani.
  • Draga "persoana care vrea sa afle marimea medie penisului" - Vei fi bucuros sa auzi ca exista informatii despre asta. Primul lucru care trebuie spus este ca exista o mare variatie, in ceea ce priveste dimensiunea, intre penisul care nu se afla in erectie, al unui baiat si cel al unui barbat. Unii doctori americani au masurat penisurile ne-erecte ale unui numar mare de baieti, de varste diferite.

    Un doctor american a facut unele cercetari si a descoperit ca marimea normala a penisului, in cazul unui baiat de 10 ani este de 4-8 cm, a unuia de 12 ani, 5-10 cm, a unui baiat de 14 ani, 6-14 cm, a unuia de 16 ani, 10-15 cm si a unuia de 18 ani, de circa 11-17 cm. Totusi, doctorul a descoperit, de asemenea, ca oricat de mic ar fi penisul ne-erect, la peste 90% dintre barbati, acesta creste pana intre 14-18 cm, cand se afla in erectie.



  • Draga dr. X - Sunt chiar ingrijorat de marimea penisului meu. Cum as putea sa-l fac mai mare, fara operatie?
  • Draga "ingrijorat de dimenaiunea penisului" - Multi baieti si barbati sunt, la fel ca si tine, ingrijorati de marimea penisului - cat de mare inseamna suficient de mare? Exista o variatie, in dimensiunile penisurilor, asa cum exista diferente si in statura oamenilor. De asemenea, nu exista nici o metoda cunoscuta de a-ti face penisul mai mare, si, desi unii baieti pretind ca, cu cat te masturbezi mai mult, cu atat acesta creste mai mare, nu exista nici o dovada ca acest lucru ar avea elect. Ca si celelalte dimensiuni ale corpului tau, va trebui sa inveti sa traiesti cu ceea ce ai si este la fel de important - sa te bucuri de el. Daca faci acest lucru, asa vor proceda si cei care vor intra in contact cu el!



  • Draga dr. X - Penisul meu are 30 cm lungime. Este normal sa-mi fac griji?
  • Draga dr. X - Am 25 cm acolo jos, este normal? Al vostru Bigboy
  • Draga dr. X - Sunt extrem de bine dotat si nu pot sa-mi gasesc pantaloni care sa-mi vina...
  • Draga "flacai care se lauda cu marimea penisului" - Incercati sa-mi vorbiti despre o problema medicala sau doar despre cat de dotati sunteti? Daca ai 30 cm lungime, atunci felicitari, dar ma indoiesc ca este adevarat! Cititi statisticile: toate fetele spun ca ceea ce se afla in spatele penisului conteaza. Va situati, de asemenea, in mod miraculos, printre cei 0,01% din populatie.



  • Draga dr. X - Penisul meu este mult mai mic decat marimea medie, puteti sa-mi spuneti ce sa fac, va rog mult ajutati-ma, sunt foarte speriat, dar nu indraznesc sa ma duc la doctor. Am ajuns la pubertate, dar marimea penisului nu a crescut deloc. Am 17 ani si voi face 18, In vara. Marimea penisului meu este de 4 cm ne-erect si 7 cm in erectie. Mi-e rusine sa ma duc la toaleta, la restaurant, ca sa nu ma vada cineva.
  • Draga "ingrijorat de marimea penisului" - Ai mare, mare nevoie sa-ti faci curaj. Facandu-ti griji pentru marimea penisului, nu-l vei face pe acesta sa creasca mai mare. Spui ca ai alte semne de pubertate, dar inainte de a te ajuta intr-un fel, doctorul trebuie sa stie toate detaliile, lucruri de genul: daca ai par pubian sau par la subrat, daca testiculele tale au crescut destul. Va trebui sa-ti iei inima in dinti si sa te duci sa vezi un doctor, fata in fata - este singura cale de a afla, cu exactitate, ce te intereseaza.



  • Draga dr. X - Am un penis curbat si sunt ingrijorat daca este normal; daca fac sex, voi rani fata sau va fi in ordine?
  • Draga "penis curbat" - Un pic de curba nu este ceva chiar atat de neobisnuit, iar pentru majorilatea barbatilor, acest lucru nu afecteaza relatia sexuala si nu raneste fata. Exista o foarte rara stare numita "boala Peyronies", in care exista o banda din tesut care face ca penisul sa se ridice curbat cand este in erectie. Daca esti ingrijorat, du-te la un doctor, sa te controleze si sa te sfatuiasca.



  • Draga dr. X - Am 14 ani, si am un semn maro in partea de jos a penisului. Arata ca o vena foarte mare, dar nu se simte, la pipait, ca si cum ar fi intr-adevar, o vena. Ce sa fac?
  • Draga "persoana cu semn maro pe penis" - Nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji. Multi barbati au o dunga maro in partea de jos a penisului, care este mai inchisa la culoare decat restul pielii penisului. Este, de obicei, o linie dreapta, care se intinde pe partea de dedesubt.

  • Niciun comentariu: